Buna! Acum vad mesajul tau. Nu stiu daca ti-ai primit sau nu raspunsurile la intrebari,d ar voi icnerca sa iti sintetizez putin nelamuririle pe care le aveai. Din punctul meu de vedere, cei care vin sa studieze comunicare si PR sau publicitate au in comun pasiunea de a transmite informatie celorlalti ne natura sa schimbe comportamente/ sa determine atitudini. Un specialist PR in limbaj simplu e omul care se gandeste cum sa comunice ce face o firma( COa-Cola, KFC; ING, ZARA, MANGO etc) o institutie culturala ( teatru, librarie), un ONG, un guvern s.a.m.d pentru publicuri. El va scrie mesajele pe facebook, twitter, va gandii strategii, va scrie comunicate de presa bla bla. In advertising, oamenii lucreaza pe departamente diferite de la cratie, la acounting cu scopul de a face o reclama in general ( vezi serialul MadMen). Daca iti plac materiile umaniste, esti prietena cartilor, a limbii engleze si a onlineului, PR ar fi o varianta.