Bibliografie:Bibliografia pentru întocmirea referatului se gãseºte pe CD, la finalul suportului de curs.
Modalitatea de verificare:1. Realizarea unui referat pe o temã la alegere din domeniul publicitãþii, conexã cu tematica din curs, pornind de la „Bibliografia orientativã pentru întocmirea referatului”, aflatã la finalul cursului; bibliografia are caracter orientativ, studenþii pot utiliza ºi alte surse bibliografice (cãrþi, articole din reviste sau de pe site-uri de specialitate). Referatul va trebui sã îndeplineascã urmãtoarele cerinþe:
- utilizarea a minimum trei surse bibliografice;
- dimensiunea referatului: 7-10 pagini, caracter Times New Roman 12, spaþiere 1,5 rânduri;
- menþionarea surselor bibliografice atât la finalul referatului, cât ºi în textul acestuia (prin note de subsol), conform normelor ºtiinþifice de redactare.
Lucrarea va fi trimisã prin e-mail la adresa proiectepublicitate (at) gmail punct com (inlocuiti (at) cu @ si punct cu .) pânã la data de 31 decembrie (cu precizarea numelui studentului, a anului de studiu, a formei de învãþãmânt, a specializãrii urmate ºi a centrului universitar). Nota primitã pentru referat reprezintã 30% din nota finalã.
2. Examen scris: test grilã pe calculator cu itemi închiºi, alcãtuiþi pe baza informaþiilor din cursurile 1.2, 3, 4, 6.1, 7, 8, ºi 11, test care reprezintã 70% din notã.