Forumul FCRP

Buna, sunt student la master si vreau carnet :)

0 Membri si 1 Vizitator vizualizeaza acest subiect.

Offline satelitu

• 7
  • An: I-Master
  • Grupa: 2
Buna, sunt student la master si vreau carnet :)
« : Octombrie 22, 2008, 14:00:12 »
Stie careva, la 2 ani s-au dat carnetele de student?
Nu se voteaza un sef de an (MAV) :-p care sa se ocupe de toate...adik sa stranga carnetele de la secretariat, pt cei ce nu pot ajunge in timpul programului?...just a thought

Offline Suzana

• 99
  • Grupa: -
Rãspuns: Buna, sunt student la master si vreau carnet :)
« Raspuns #1 : Octombrie 22, 2008, 17:56:53 »
Carnetele noastre au ajuns la colega Elena Belciu (i-au fost date la secretariat) si le va "distribui" la cursuri. Imi poti lasa un PM cu numele tau (+ mail, numar de telefon pentru a te adauga "listei de contacte"). Maine, la cursul Dl.Dragan poti intra in posesia carnetului.

Offline satelitu

• 7
Re
« Raspuns #2 : Octombrie 23, 2008, 13:12:07 »
Catalin Teodor, catalinteodor´(at) ymail punct com, 0745-751119 (doar pana la 22:53'10'') :d
Se tine cursul/seminarul de la 17:30?
Sau luam ţapă ca luni?
« Ultima Modificare: Octombrie 23, 2008, 16:20:08 de ªumilicã »

Offline Suzana

• 99
« Raspuns #3 : Octombrie 23, 2008, 23:16:23 »
Ideal era sa-mi trimiti mesaj personal, ca sa nu faci publice datele de contact, dar daca nu te deranjeaza, e ok. Nu te-am recunoscut dupa nickname. Am crezut ca faci parte din categoria celor care nu au ajuns la cursuri pana acum, dar "esti in grafic" ca sa zic asa  :yeah:  Raspunsurile la cele doua intrebari le-ai aflat deja. Cat despre "þapã", Elena a postat mare anunt mare pe forum, probabil nu aveai atunci user.

Offline satelitu

• 7
« Raspuns #4 : Octombrie 24, 2008, 09:08:15 »
Nu vazui, deci nu fusei informat  :d
Cat despre date, big deal...oricum Elena are o lista cu numele tuturor, care o sa fie postata pe forum!
uuuuuuuuuuuu :harhar:
Ok, back to work!